» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌ رسانی همایش ملی خواندن

 


پایگاه اطلاع‌ رسانی نخستین همایش ملی خواندن در راستای تعامل مشترک میان نهاد کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه کردستان راه‌اندازی شد.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پایگاه اطلاع ‌رسانی نخستین همایش ملی خواندن، در راستای تعامل مشترک میان نهاد کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه کردستان به نشانیhttp://readingconf.ir راه‌اندازی شد. 

در نسخه طراحی شده این پایگاه اطلاع رسانی، علاوه بر پوشش اخبار همایش، پوستر، محور‌های همایش، سخن دبیر علمی و دبیر اجرایی، لوگو و لینک برگزارکنندگان و حامیان کنفرانس نیز منتشر شده است.

این تارنما به عنوان پایگاه اطلاع‌ رسانی پشتیبانی اطلاع ‌رسانی همایش، کلیه برنامه‌های آتی این همایش و سلسله گردهمایی‌های «خواندن» را پوشش خواهد داد.

گفتنی است همایش ملی خواندن به طور مشترک توسط دانشگاه کردستان و نهاد کتابخانه‌های عمومی با مقالاتی در موضوعات: مبانی نظری خواندن، خواندن و لایه‌های مدیریتی، خواندن و نهادهای فرهنگی، آموزش عالی و خواندن، نهضت سواد آموزی و خواندن، خانواده و خواندن، خواندن در محیط الکترونیکی و آموزش و پرورش و خواندن، روزهای 28 و 29 آبان سالجاری در دانشگاه کردستان واقع در شهر سنندج برگزار می‌شود.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 | 10:16 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.